חמש האפליקציות שישדרגו את האינסטגרם שלכם

האינסטגרם כבר מזמן שגע את העולם… וזה לא סוד ששווה ומשתלם להשקיע בו, גם אם כתחביב וגם אם כעסק מכניס כסף (יכולות לקרוא את הפוסט על יצירת פילטר לאינסטגרם האישי שלכן!). כמו שכבר סיפרתי בפוסטים קודמים.. מאז שאני זוכרת את עצמי יש בי תשוקה אמיתית לכל מה שקשור בעיצוב, בעיני עיצוב עמוד אינסטגרם אחיד אשר מעביר מסר וליצור הרמוניה בין התמונות זו אומנות של ממש. בעידן של היום, כשאפילו הסטוריז כאן כדי להשאר, כל אחד ואחת מאיתנו הוא מעצב גרפי של ממש.
אז בעקבות הודעות רבות שקיבלתי ושאלות על איך אני מעצבת תמונות וסטוריז החלטתי לרכז לכן כאן את חמשת האפליקציות המועדפות עלי. כל האפליקציות שאכיר לכן הן חינמיות ומאפשרות שימוש במגוון רחב של כלים, ויותר מזה.. זמינות גם לאייפון וגם למכשירי אנדרואיד.


Lightroom
האפליקציה הראשונה שהיא מבחינתי משנה את כללי המשחק היא כמובן, Lightroom. תוכנה סופר מקצועית לעריכת תמונות מבית אדובי (אחראים גם על פוטושופ). ללייטרום גרסה חינמית למובייל ותוכנה בעלות למחשב עם גרסה רחבה יותר. האפליקציה בנייד מאפשרת לערוך תמונות ברמה גבוהה ביותר ומעבר לזה מאפשרת לשמור את הגדרות העריכה כפריסט וכך להשתמש באותן הגדרות/אותו הפריסט בכל התמונות ולהבטיח מראה אחיד ונקי בפיד. כל הבלוגרים הכי גדולים משתמשים בתוכנה הזו כי בעזרתה אפשר לתת נפח לתמונות, לשחק עם הצבעים והתאורה ולהכניס קסם ועומק בתמונות. נכון שהאפליקציה מעט מסובכת למתחילים אבל ברגע שתבינו מי נגד מי ואיך משתמשים בה לא תוכלו לחזור אחורה ולוותר עליה … בקרוב תעלה סדרת סרטונים בהם אלמד איך להשתמש בלייטרום ואיך ליצור פריסטים כמו שאני משתמשת בהם.

Snapseed
אפליקציה נוספת אשר מנגישה עבורנו במובייל כלים שבעבר היו נחלתם של מחונני פוטושופ בלבד היא Snapseed. דובר כבר רבות על האפליקציה הזו והיא מאוד שימושית ואפילו די ידידותית למשתמש. בעזרתה תוכלו לשדרג כל תמונה ולהפוך אותה מטובה למקצועית ומדהימה, למחוק ולטשטש קטמים או דברים שמפריעים לכם בתמונה, להבהיר או לחמם אזורים מסויימים ועוד המון כלים מגניבים וסופר שימושיים.

UNUM
האפליקציה הבאה שלי לא נוגעת בעיצוב התמונות עצמן אלא בסדר וארגון של התמונות בפיד. זה לא סוד שרובנו רוצים ליצור פיד אחיד ושהתמונות יסתדרו בהרמוניה מושלמת אחת עם השניה. בשביל ליצור סדר וארגון חשוב לתכנן מראש את סדר העלאת התמונות ולהביא בחשבון את הצבעוניות, אור וחושך, סגנון וכן מה שהתמונה משדרת לטובת המסר הכללי שאנחנו רוצים להעביר בפיד שלנו. לדוגמא, כשאני טיילתי במרוקו צבעי הפיד שלי היו בפלטה החומה והאדומה והעלתי בעיקר תמונות שרציתי שיעבירו את האווירה המיוחדת של מרוקו. לעומת זאת בקיץ, כמה חודשים קודם לכן, הפלטה של הפיד שלי הייתה יותר בגוונים כחולים מאחר וביליתי הרבה בים ובבריכה וזה מה שרציתי לשדר. מי שרוצה לשלב פרטי אופנה בפיד שלה תכניס אותם בין התמונות האחרות שלה..האפליקציה UNUM מאפשרת להעלות תמונות לתבנית דמויית הפיד באינסטגרם ולתכנן מראש באיזה סדר להעלות אותן. אפשר לשחק עם התמונות ואפילו רצוי. בסופו של דבר זה על הכיף – ליצור בכל פעם קומבינציה חדשה עד שמגיעים לתמונה השלמה המועדפת עליכם.

Fonts
אפליקציה נוספת שלא מתייחסת לעיצוב תמונות היא Fonts. האפיליקציה אשר מוסיפה למקלדת שלכם פונטים מהממים באנלית בחינם. הפונטים סופר שימושיים ומשדרגים כל מלל על פוסט או מלל בסטורי! לא מפסיקים לשאול אותי מה הסוד והינה עכשיו הוא חשוף לכולם.

StoryArt

לאחרונה, הסטוריז קיבלו מקום חשוב אפילו יותר משל הפוסטים בפיד. באמצעות סטוריז מוצלחים, עסקים מפרסמים את עצמם, בעלי עמודים יכולים להעביר מסרים לעוקבים שלהם ועוד… גם אם אין לך כוונה באינסטגרם עסקי ואת פשוט רוצה לשדרג את הסטוריז – האפליקציה בשבילך.
StoryArt היא אפליקציה חינמית אשר מציעה גם תבניות בתשלום. באפליקציה מבחר ענק של תבניות לעיצוב הסטורי. מה שאני אוהבת בה היא שבכל פעם יש חידושים ועיצובים ברוח אירועים שונים כמו סילבסטר, יום האהבה וכו…
נ.ב. אני משתמשת בה לעיצוב הזמנות ודברים נוספים כי יש בה תבניות כל כך יפות ושימושיות.

אז… מקווה שנהנתם ושחידשתי לכם לפחות באחת מהאפליקציות!
ספרו לי בתגובות אם יש אפליקציות חינמיות נוספות שאני חייבת להכיר.
דור