יום הולדת דינוזאורים

עומר חגג יום הולדת חמש עם כל החברים מהגן במסיבת שישי אחר הצהריים וכשהילד חולם על יומולדת מהפרה היסטוריה כל הפרטים הקטנים היו מותאמים לקונספט, כולל ההפעלה.

החגיגה מתחילה כבר בהזמנה שמעוצבת בקונספט האירוע

ירידה לפרטים זה להכין עוגיות שהן מאובנים של דינוזאורים. הכנתי עוגיות חמאה רגילות (והכי טעימות) ובעזרת צעצועי דינוזאורים יצרתי טביעות רגליים ושרידי עצמות, מה שיצא סופר מגניב ולגמרי שדרג את שולחן המתוקים. והשוס של השולחן הייתה עוגת הדינוזאורים עם השם של ילד היומולדת, שנראתה מהמם והייתה סופר קלה להכנה. מדובר בעוגת שוקולד הכי פשוטה ( 2 עוגות אחת מעל השנייה כדי ליצור גובה ), שצופתה בקרם עם צבע מאכל ירוק. במקום לשבור את הראש עם קישוטים מבצק סוכר רכשתי כמה בובות דינוזאור והצבתי אותם כקישוט. את האותיות הכנתי בעזרת תבנית אותיות שניתן לרכוש בכל חנות אפיה, אליה יצקתי שוקולד לבן מומס (מומלץ להשתמש בפרלינים).

בזמן ההגעה של כל החברים יצרנו פינת יצירה שבה יצר כל ילד לעצמו כתר-זנב דינוזאור מסול ובריסטולים ירוקים. וכל הפעילות בהמשך כולל המתנות לכל החברים שחולקו בסוף החגיגה היו בקונספט. כל ילד קיבל ביצר דינוזאור ששמים במים למשך 24 שעות ואז הדינוזאור בוקע ממנה. מתנה סופר מגניבה שהילדים עפו עליה, תואמת את הקונספט והכי חשוב שהיא גם זולה וסוגרת פינה.

עלי בננה לקישוט השולחן ועצי דקל מגלילי נייר ובריסטולים ירוקים שהכנתי (אפשר להכין יחד עם ילד היום הולדת וככה לשתף אותו בהכנות למסיבה)

גם אתם רוצים להפיק מסיבת יום הולדת שלא יפסיקו לדבר עליה? צרו קשר ויחד ניצור עבורכם אירוע מהחלומות.
דור