אני כשאני מנסה להשתזף

כך תשמרי על שיזוף מבלי לסכן את עורך בשמש הישראלית – הכיני עצמך לקיץ

אז.. אחרי תקופה של כמעט חודשיים שבהם חיינו נעצרו בעקבות הנגיף שהחליט להשתלט על העולם, סוף סוף אפשר לראות את האור שבקצה המנהרה… תחילת חודש מאי מביאה איתה ניצוצות של קיץ ישראלי שכל כך התגעגענו אליו. השמש, הימים הארוכים עם השקיעות הכי יפות, החופים מלאי אנשים שמחים, מוזיקה וכיף אחד גדול. אז בשביל שתגיעי אל הקיץ הקרוב הכי מוכנה שאפשר, הכנתי בשבילך סדרה של פוסטים על כל מה שצריך לדעת וכל הטרנדים שצריך להכיר. והפעם – כך תשמרי על שיזוף מבלי לסכן את עורך בשמש הישראלית!

סוד השיזוף העצמי שהיה במשך שנים נחלתם של בנות רבות, כבר לא כל כך כמוס… היום ישנו מבחר גדול מאוד של מוצרים ותכשירים בכל מיני צורות וסוגים לשיזוף עצמי בבית. מה כל כך טוב בפתרון הזה?

  1. הוא זמין ואפשר להשתמש בו לבד בבית.
  2. הוא הרבה יותר בריא מאשר לצלות את עורך בשמש של יולי אוגוסט או להשתמש במכונת שיזוף שהנזק שלה ידוע לכל
  3. מאפשר מראה טבעי של עור שזוף וחלק

האמת היא שאני די ותיקה בעסק, בתור נערה שספגה הרבה גנים אשכנזיים מאבא שלה ומאוד רצתה לקבל מראה שזוף, ניסיתי על גופי מספר מכובד של מוצרים והיום אחרי שנים של ניסיונות אני יכולה לומר בפה מלא שמצאתי את שלושת הפייבוריטים שלי ויותר מאשמח להמליץ לך עליהם.

אבל לפני שנתחיל.. כמה דברים שחשוב לי להזהיר אותך מפניהם והם נוגעים לכל קרם לשיזוף עצמי שתתנסי בו-
1. השיזוף אינו עמיד בפני מי ים/ בריכה (כן.. זה באמת היה נשמע טוב מדי עד עכשיו לא?!). זו עובדה חשובה שאת צריכה לקחת בחשבון כדי שלא יצא מצב שבו תגיעי למסיבת בריכה שזופה וזוהרת ופתאום כשתצאי מהמים תגלי שאת לבנה כמו ביום היוולדך.
2. חשוב מאוד להשתמש בכפפה למריחת הקרם (ניתן להשיג בכל חנות פארם/ ביוטי). הכפפה תבטיח מריחה אחידה על העור ויותר מזה תשמור על כפות הידיים שלך מלקבל צבע חום/כתום כהה שלא יעלם גם לכמה ימים טובים (מניסיון).
3. חשוב למרוח את הקרם לאחר מריחה טובה של קרם לחות על מנת להימנע מכתמים באזורים יבשים כמו מפרקים לדוגמה.
4. לקרמים משזפים יש נטייה להיות בעלי ריח חזק ופחות נעים. אני בדרך כלל מורחת בלילה לאחר מקלחת והולכת לישון עם הקרם.. בבוקר מקפידה להתקלח שוב ומורחת קרם גוף בריח טוב שיתמודד עם הקרם המשזף.

AMBRE SOLAIRE תחליב משזף ברונזר – GARNIER

לקישור לחצי על התמונה

מחיר: 42 ש”ח (ללא ספק נוח לכל כיס)
צבע השיזוף: צבע עור שזוף וזוהר עדין וטבעי (ביחס לבאים הצבע שהקרם מעניק הוא הכי עדין, מתאים למי שרק מתחילה להתנסות בקרמים מהסוג הזה).
עמידות: השיזוף נשאר עלי בין שלושה לחמישה ימים, אם את מעוניינת בחיזוק תמיד אפשר למרוח שתי שכבות או לתחזק פעם בכמה ימים
ריח: במבחן הריח זה לגמרי המוצר המנצח! לקרמים משזפים יש נטייה להיות מסריחים מאוד, ריח שנשאר איתך לעיתים כמה ימים ולא יורד גם במקלחת אבל הקרם הזה בעל ניחוח עדין ונעים
מבחן הכתמים: הקרם לא מכתים כלל. יתרון ענק. לאחר המריחה בכל זאת אני מעדיפה לשים בגדים שפחות איכפת לי מהם אבל זה רק ליתר ביטחון.
אחידות: לקרמים משזפים יש נטייה לעשות כתמים על העור (בדרך כלל אם המריחה אינה אחידה), בעיקר באיזורים יבשים ומפרקים… או לרדת בצורה מוזרה ולהשאיר סימנים. אני מוצאת שהקרם הזה יורד בצורה הדרגתית ולא עושה כתמים בכלל. כמובן, חשוב שתקפידי על מריחה עם כפפה כמו בכל קרם.

הקרם זמין גם בסניפי סופר פרם בתצורה הזו

מוס אולטרה לשיזוף עצמי – באליבודי

לרכישה באתר לחצי על התמונה

מחיר: 199 ש”ח
צבע השיזוף: מספר אחד מבחינתי במתן מראה שזוף בגוון ברונזה בולט וזוהר במהירות. ככל שתשאירי את החומר עליו יותר שעות כך הגוון יהיה כהה יותר. התוצאה היא די מיידית וזה מה שאני הכי אוהבת בו.. משתמשת בו בעיקר לפני אירועים מיוחדים.
עמידות: השיזוף נשאר עלי בין חמישה ימים לשבוע.
ריח: לקרם יש ריח מעודן יחסית, כמובן שממליצה להתקלח לאחר המריחה ולא למרוח ולצאת ישירות.
מבחן הכתמים: הקרם מכתים קלות.. בעיקר בדים לבנים, אך הכתמים יוצאים בדרך כלל הקלות בכביסה פשוטה.
אחידות: הקרם יורד בצורה שפחות אהבתי, במשך כמה ימים הוא נעלם בהדרגה ככתמים על העור.. אני מתמודדת איתו בדרך כלל בעזרת פילינג טוב לגוף שמזרז את תחלופת העור ועוזר לו לרדת בצורה אחידה.

קרם שיזוף עצמי של SACARA

לרכישה באתר לחצי על התמונה

אז.. את הטוב שומרים לסוף, אולי אפתיע אותך… כןכן גם אני הופתעתי אבל אחרי הכל, הקרם המועדף עלי הוא לא אחר מקרם השיזוף של SACARA.

מחיר: 29 ש”ח
צבע השיזוף: הצבע השזוף בולט ויחד עם זאת טבעי ולא מוגזם
עמידות: השיזוף נשאר עלי בין חמישה ימים לשבוע בדרך כלל, וכמובן שהצבע נחלש אז תמיד את יכולה לחזק פעם בכמה ימים בשכבה נוספת.
ריח: כמו שכבר סיפרתי לך, לקרמים משזפים יש נטייה להיות מסריחים מאוד, לצערי גם לקרם הזה ריח חזק ופחות נעים… צריך ללמוד להתמודד איתו ולמרוח בלילה לפני השינה ובבוקר להתקלח. לאחר המקלחת הריח לא מאוד מפריע.


מבחן הכתמים: הקרם מכתים קלות.. בעיקר בדים לבנים, אך הכתמים יוצאים בדרך כלל הקלות בכביסה פשוטה.
אחידות: הקרם הזה יורד בצורה הדרגתית ולא עושה כתמים בכלל! לאט אבל בטוח הוא פשוט נעלם לי מהגוף בצורה הכי חלקה מכלל הקרמים שניסיתי.

אז.. אלו היו שלושת הקרמים המשזפים המועדפים שלי. אם יש לך קרם מועדף ספרי לי עליו, אשמח להכיר!
מקווה שנהנת מהפוסט ושעכשיו את קצת יותר מוכנה לקיץ 2020.
שלך, דור

תגובה אחת